Rome

16 februari 2017 - Rome, Italië

We mochten iets uitslapen vandaag. We wandelden namelijk pas om 10:00 uur naar Rome stad en bezochten hier het Colosseum. Ik vond het een raar idee om daar te staan en te bedenken dat hier vroeger gevechten zijn geweest. Na het bezoek aan het Colosseum gingen we door naar Piazza Narvona. Hier hadden we een stadswandeling met onze eigen klas tot 13:30 uur. Toen hadden we een pauze tot 14:30 uur. Daarna ging de stadswandeling weer verder. Onze groep had een omweg genomen waardoor we later klaar waren, maar het was wel een mooie en gezellige wandeling door een parkje. Verder mochten we een kijkje nemen in een 5 sterren hotel. Als laatst bezochten we de Pantheon. Om 16:15 uur hadden we vrije tijd tot 24:00 uur. Ik had nog even vlug een cadeautje gehaald en toen ben ik terug gelopen naar het hotel met een groepje. We hebben ons even opgefrist en zijn erna met een klein groepje gaan uit eten in het restaurant op de hoek van ons hotel. Na het eten zijn we nog gezellig wat gaan drinken in een bar.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl