Vaticaanstad

15 februari 2017 - Vatican City, Vaticaanstad

Om 09:00 uur vertrokken we naar Rome. We reden door naar Vaticaanstad waar wij de beroemde kerk hebben bezocht. Hier stond een hele lange rij, maar deze ging op zich snel. In de kerk kon je ook een kijkje nemen in de kelder waar de pausen liggen begraven. Hier mocht je geen foto's maken en moest je stil zijn. Verder kon je ook nog met een lift of met de trap naar boven en had je uitzicht over Vaticaanstad, dit heb ik zelf niet gedaan omdat je hier extra voor moest betalen. Nadat iedereen de kerk had bezichtigd zijn we naar hotel Nizza gereden. Hier verblijven wij 2 nachten. Deze avond zijn we met de hele groep gaan uiteten. Merendeel van de groep ging hierna nog naar een bar toe, maar ik was moe van de drukke dagen en ik wilde vroeg gaan slapen. Ik ben samen met een vriendin terug gelopen naar het hotel. Het zou eigenlijk 7 min lopen zijn naar het hotel, maar Sherise en ik waren even de weg kwijt en hadden een omweg genomen. Uiteindelijk waren we na 20 min lopen in het hotel.