Terugvlucht

18 februari 2017 - Schiphol, Nederland

Nadat we met z'n alle goed ontbeten hadden vertrokken we met de shuttle naar Pisa Airport. Hier wilde ik nog een transparant zakje kopen voor mijn vloeistoffen, maar de winkels waren er nog dicht en het personeel sprak alleen Italiaans. Gelukkig kon het nog mee bij mijn mentor. Achter de douane hebben we het weer om kunnen ruilen, bij de douane kon ik namelijk wel een transparant zakje krijgen. Eenmaal in het vliegtuig kregen wij te horen dat er een half uur vertraging was vanwege dichte mist op Schiphol. Tijdens de vlucht werd onze klas door de crew van Transavia gevraagd of wij het leuk zouden vinden om mee te helpen. Dit vonden wij uiteraard leuk. Ik zelf heb mogen meehelpen met de food & drink service. Dit vond ik super om eens te mogen ervaren. Toen het tijd was om te landen bleek dat we nog eens 30 min boven Rotterdam moesten cirkelen, omdat de mist nog te hevig was. Eenmaal geland op Schiphol mochten we nog een lunch uitzoeken en namen we afscheid, bedankten elkaar voor de leuke/ gezellige studiereis en ging ieder zijn eigen weg.